VT Plzeň 1. - 6.7. 2015
V návaznosti na Akademii MTBO pokračovalo VT v rámci 5 denních závodů MTBO. Dopolední fází byla vždy etapa závodu, v němž se v dorostencích nejlépe dařilo Hašanovi. Lepší byl už jen Francouz Dott. Škoda chyby pořadatelů, kdy při páté etapě omylem zaměnili pánské mapy za dámské a v důsledku toho absolvoval trať W17. Druhým nejlepším českým dorostencem byl Ondra Hlaváč, který ač „nebajker“ si dojel pro hezké 7. místo. Třetí český dorostenec Hasáček skončil na 9. místě. V juniorech Vojta Matuš obsadil průměrně 15. pozici. Ze zdravotních důvodů závody nedokončil. V dorostenkách se nejlépe dařilo Maky, která jako druhá z Češek skončila celkově osmá pouhých 50 sekund za Bárou Kohoutovou. Dařilo se i Zuzce a Anežce, které se umístily shodně na 12. místě, Martina 14. a Regina 21. Druhou večerní fází bylo pilování techniky bruslení a prosté soupaže na kolečkových lyžích podél Boleveckého rybníku. Coachingu se ujal zkušený Hans Jorgen Kvale, představitel norské lyžařské školy Auduna Svartdala. Základní pohybovou dovedností je jízda po jedné lyži a odraz ze 100 % zatížené lyže. K tomu je nezbytným kondičním předpokladem zpevněný „core“, jehož posílení jsme si mohli vyzkoušet prostřednictvím speciálních norských cviků. Při 1-1, které se využívá především v rovinatějších pasážích, je důležitá práce s těžištěm – odraz z lyže směřuje do strany, dochází k dynamické extenzi (propnutí) v hlezenním, kolenním a kyčelním kloubu (vertikálně nahoru) a k protlačení („příšuku“) pánve vpřed. Celé tělo je přítom na skluzné lyži v mírném přepadu vpřed a zatížená je přední část chodidla (nepokládat lyži nejdříve zadním kolečkem na podložku, ale oběma zároveň!). Odraz probíhá stejně intenzivně z levé i pravé dolní končetiny (zejména u 2-1, kde je dominantní jedna strana). Úhel odvratu mezi lyžemi udržovat menší. Úhel v loketním kloubu je při zapíchnutí holí mírně tupý (100°), během odpichu dochází k flexi (do 60°) a následné extenzi. Paže se pohybují rovnoběžně podél těla. Při 2-1 do kopce (pajdák) udržovat delší skluz (dlouhé vyjetí do odvratu). Odraz (na rozdíl od 1-1) není vertikální ale horizontální. Stabilizace trupu a kyčlí tak, aby se zadek nedostal za paty dolní končetiny (maximálně nad paty). Prostá soupaž – odpich hole podobný jako při 1-1. Jako první se zapojují břišní svaly (mírný přepad těla) a poté během odpichu triceps a široký sval zádový. Celý trup s rameny je při odpichu uvolněný (nevysazovat ramena). Zadek je během odpichu vysoko (pozor na přisedávání!) a před patami. Pánev podsazená. Soupaž ukončit hned za stehnem dolní končetiny. FOTKY Z AKCE: http://rdj-lob.rajce.idnes.cz/VT_Plzen_1._-_6.7._2015/
Počet komentářů: 1
Publikováno 11.7.2015, autor Roman

od Zaiya @ 25.6.2016 03:31
Menurut gw sih gk kee,caw,kalau dari novel aslinya udh begitu kenapa gk?lagi juga cowonya nerima gitu kok.. setuju gw sm cowonya ^^yah walaupun gw lebih suka happy ending ^_^.. hehe
Jmeno: Remember me
E-mail: (optional)
Smajlik:smile wink wassat tongue laughing sad angry crying 
Captcha
CAPTCHA, click to refresh
Powered by CuteNews